Η άμυνα του Ιράκ είναι πολύ αδύναμη και οι Γάλλοι πρέπει να επωφεληθούν από την πρώτη στιγμή. Οι Νορβηγοί κατάφεραν να σκοράρουν 4 φορές και 2 φορές στο πρώτο μισό του αγώνα, οπότε οι Γάλλοι με μεγαλύτερο επίθετικό δυναμικό μπορούν να επαναλάβουν το ίδιο. Πιστεύω ότι οι Γάλλοι θα βγουν μπροστά από την αρχή και θα καταφέρουν να προχωρήσουν νωρίς.
- Ψηφίστηκε: 6
Σχόλια (0)