Γεια σας, πιστεύω ότι η Γαλλία είναι πολύ πιο δυνατή ομάδα από το Ιράκ και θα πρέπει να κυριαρχήσει από την πρώτη στιγμή. Το Ιράκ πιθανότατα θα υπερασπιστεί βαθιά, αλλά θα είναι πολύ δύσκολο να αντέξει την πίεση καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Στο πρώτο παιχνίδι ο Ιράκ έχασε από τη Νορβηγία με 1-4, ενώ η Γαλλία νίκησε το Σενεγάλη με 3-1. Η διαφορά ποιότητας μεταξύ των ομάδων είναι πολύ μεγάλη, οπότε ελπίζω να δούμε μια σίγουρη νίκη της Γαλλίας με τουλάχιστον τρία γκολ διαφοράς.
- Ψηφίστηκε: 1
Σχόλια (0)