Η Βοσνία πρέπει να κερδίσει, αν θέλει να προχωρήσει στον επόμενο γύρο ως 3η ομάδα. Και ο αντίπαλος είναι ευνοϊκός για αυτό.
Αλλά δεν είναι θέμα να κερδίσει, αλλά εμένα μου φαίνεται σημαντικό το γκολ του Ντεμιροβίτσ. Ο Ολυ δίνει ακόμη και 2,5 στοιχεία και αλλού 2,2-2,3 που είναι πιο πραγματικό. Έτσι ο πρώτος επιθετικός της Βοσνίας, ο Τζέκο, αλλά είναι ήδη 40, ερώτημα αν θα παίξει ολόκληρο τον αγώνα.
Ο Ντεμιροβίτσ είναι πολύ σημαντικός δίπλα στον Τζέκο. Έχει πολλή κίνηση ανάμεσα στις γραμμές και επιχειρεί δεύτερες μπάλες. Συχνά πιέζει και έχει γρήγορες ενέργει
- Ψηφίστηκε: 0
Σχόλια (0)