Δε θα κάνω λάθος λέγοντας ότι οι Άγγλοι είναι ιδιαίτερα δυνατοί στις κορνέρια. Σήμερα δεν βλέπω λόγοι για να μην σκοράρουν στο 6,5. Η επίθεσή τους λειτουργεί άψογα στις πλευρές με τους Ράσφορντ και Σάκα, οι οποίοι κερδίζουν αρκετά κορνέρια, και επιπλέον χρειάζεται το Περού, οπότε θα είναι ενεργοποιημένη η επίθεση. Στο 8-9 κορνέρια, πιστεύω ότι θα περάσουν ήρεμα. Καλή τύχη.
- Ψηφίστηκε: 0
Σχόλια (0)