Η ομάδα που δεν έχει κερδίσει κάτι για πολύ καιρό, έχει κίνητρο να μην είναι ούτε under ούτε οι υπόλοιποι, αλλά και το παιχνίδι μου άρεσε. Ισοπαλία με την Ιαπωνία στην αρχή, εξασφάλισε άνετα νίκη με την Μικρότερη Σουηδία. Θα έλεγα πως είναι μια πραγματική ομάδα 8-ου, οπότε γιατί να μην ρισκάρουμε, όταν έχουμε τόσο μεγάλο συντελεστή?
- Ψηφίστηκε: 1
Σχόλια (0)